Saturday, March 26, 2011

knangn cuci pnGgan~

begin...(2:12 am, March 27, 2011)

dah lame x up date blog..x de mse n mlas sbnrnye..
tp mlm ni rase cam x sbar2 nak up date..ade citer bru..hihi..........

bnde ni mybe ade org pnah rse, tp ade org x pnah rse...aq pn cam x caye aq akn laLuinye..

6 buln aq cuti mse tggu rsult spm.., 1 kje pn aq x pnah wat..jdik tukg tnam anGur je kat umah..
mMilih sgt mase tu.., wat kje tu x nak, sgan la ape la..
ps 6 buln tu pgi blajr kat mlake.., knon2 msuk u la kan..nak blajr la katekan..
tp dDuk kat u yg buzy ni la, bru aq rse cam ne rsenye hdup.....
mgkn org laen pnah wat bnde ni, tp aq x pnah lgsung...sbB tu aq cam x pcaye plak..
utk ptame klinye aq wat part-time job kat kdai mkan..
sbnrnye bukn la kje..tlong akak kt line clear tu je..sbB mln ni, die kurg org...aq n mMber2 mMg baek ngan akak tu, so akak tu pn mNtak tlong la kt kteorg..so kteorg pn ok je la.
akak tu sruh ambk order je kt countr, tp kteorg offer dri bsuh pggan..kteorg dDuk kt blakg kdai n btugkus lmus la bsuh pggan, tlong kmas2 skit
bile dah wat tu, rse cam btul2 "life" la...mse tu la mcm2 bnde aq fkir..antrenye.., bru aq tau bile kte sdp2 mkn kat dpn, mcmne buzy nye org blakg wat kje...bru aq tau gak, cmne sush n sng sSeorg tu mNcri sSuap nasi nak mnYare family..aq nMpk de real "life"~
pnat gak wat kje tu, tp hepy sgt..1st sdp dpt tlong, 2nd sBb akak tu blnje sate..most important thing, sbB dpt pgalamn bru..hepy sgGuh..x smue dpt rse, n x smue pkir yg tsurat n trsirat psl bnde2 cmni...... cume yg aq x bleh bla n msih sush nak cye sbB, 6 buln aq mkn tido kat umah, x pnah skli pn aq brpluang wat kje cam tu, tTibe aq dpt pluang ni mse aq tgh study n mse byk assgmNt mghmpit aq..nmpk x pMainN die kat stu~
bnde ni wat aq lg ykin, hri dmi hri.., byk lg bnde yg bleh aq cube n aq alami..


fin (2:53, still March 27, 2011)

Saturday, February 19, 2011

IniCiterAnwarHadi

Dah lame gile tak update bnde ni....lame gilerrr.....
sdangkan dlm kpale otak aq..,byk bnde nak voice out~
tp in these little seconds..,my mind doesnt process well...
so nothing would come out..
but i wanna a talk bout this guy..,named aNWARhADI.......
or wat ever it calL..daaaa~
ok..this guy is nice..
he's not hensem,but nice
but whose this guy????
bru je knal die..,in these couple days..tu pn drpd mMber..
sape die...sape..sape..????
juz watched his videO bout a mnute ago..
vIdeo..?? yup, he's on his video..
he's on youTube..of his own...which..,
rating of the viewer incresimg day by day..
i am one of the 'increaser'..haha...
die org melayu..mcm aq..nme pn dh obvious kan..
but then, bile die speakng.....,
wallaouU..so american....
tesL student plak kan....=P
(tp rmai gak yg hncur part speakng)
tp die speakng mMg best..,ade style la bro..~
bout the video...,mostly he talk about an isSue..
lbih2 lg...isu rkyat2 malaysia ni...
basicalLy kite akn nMpk isu tu..,
so boring
but then he manage to present it in a "fun-viewing" way...
juz nice la..de way he press out the words..
the way he make the video funny..haha..
(most importantly..he plays guitar)
he got the x-factor of attracting people..
me too.., im attracted~
drpd wat or tgok vdeo2 yg x spatutnye
baek lyn yg baek kan..
then this is a goOd eg. to be watched..
he makes people who rarely think bout "issues"(like me)
yet...began to have a start..
u did a good job..,bro..
upgrade each and keep it up..hah~

check tis out..
http://youtube.com/IniAnwarHadi

Thursday, December 30, 2010

end yEarZ of me......


when im strting typin this
it's 31st of December 2010
bout 2.52 pm...


yet i'm blur....

(while checking up utube...fb..downloding..)
empty....


i think...
im gonna talk about tis......




bout 12 months ago..,
when 2010 begun...
im wishing..
my 18's life will be better much better..
much sweeter..
much meaningful...

so much more~






im hoping....


keep hoping....




coz i think..
18 is juz the age
to start of something..
big~

something different...




im hoping...


hoping....


n yet..





im still hoping~


but..

human alwayz juz that...

wishin n hopin but we can't do nothin bout the




destiny~




WE LIVE AS WHAT WE MEANT TO LIVE~



so now..

im building the new HOPE..
really place my heart fulLy on it..



2011...

im hoping for the new miracle...
don't let me down all over again yaa..



another new story bout..
my family..

my pals..
myself..
and....

my life~





....with the bless of ALLAH...
INSYAALLAH



live simple life....
n most importantly..






~LAUGH OUT LOUD~




Fin at 3.38 pm..
the same date..








Monday, May 24, 2010

Friday, May 21, 2010

tOday in hiStOry

i canNot pRedicT tHe fUture...i cAnNot cHange thE paSt...
i haVe jUz thE pResEnt moMent...i wilL makE liKe my laSt~